« Edellinen Kaikki artikkelit Seuraava »

Älykästä arkistointia ja brändinhallintaa

Digitaalisen datan määrä kasvaa jatkuvasti, ja syystäkin. Analysointi datan pohjalta on olennainen osa yritysten markkinointia, brändinhallintaa ja strategian suunnittelua.

Taito on vauhdittamassa nosteessa olevien PIM-ratkaisujen kehittämistä ja laittamassa hajallaan olevat aineistot järjestykseen yhteistyössä ohjelmistoyritys Gredin kanssa.

Gredi tarjoaa digitaalisen aineistonhallinnan palveluita yhdellä järjestelmällä, jonka teknistä puolta Taito on ollut toteuttamassa. Taito onkin tehnyt Gredin kanssa yhteistyötä jo pidemmän tovin ja nyt yritykset luovat PIM-ratkaisujen menestystarinaa yhdessä. Gredin yhden järjestelmän koordinoinnin etuna on älykäs talletus. Älykkään talletuksen avulla on helppo ottaa yrityksen brändinhallinta ja markkinointi haltuun ilman hässäkkää -that’s amazing! (niin kuin grediläisillä on tapana sanoa)

Kun aineistot on koordinoitu loogisesti, sisällöntuotanto ja markkinointi helpottuvat. Uudet versiot tiedostojen niin sanotuista työversioista päivittyvät luotettavasti ja samalla ikävät riskit virheellisen informaation kulusta julkaisuun vältetään. Aineiston ja tuotetietojen järjestelmällisen hallinnan avulla yrityksen rutiinit automatisoituvat, mikä puolestaan antaa avaimet loistavan asiakaskokemuksen takaamiseen. Gredin ratkaisuja voikin kuvata kokonaisvaltaiseksi informaation, brändinhallinnan, markkinoinnin ja digitalisaation logiikaksi. Tätä Gredillä kutsutaan digiviisaudeksi.

Taito on mukana myös Gredi Roundtable -verkostossa, minkä tarkoituksena on rikkoa raja-aitoja ja luoda uudenlaisia yhteistyömuotoja muiden digitaaliseen liiketoiminnan kehittämiseen erikoistuneiden yritysten kanssa.

Tutustu Gredin älykkäisiin aineistonhallintaratkaisuihin tarkemmin klikkaamalla tästä.

Tutustu tarkemmin Grediin.