« Edellinen Kaikki artikkelit Seuraava »

3 salamannopeaa työnäytettä

Kun asiakkaiden prosesseja uudistetaan digitalisoinnin ja tekoälyn avulla, saattaa kehittämisprosessissa vierähtää pidempikin tovi. Siinä ohella on mukava tehdä ketteriä ja lyhyitä projekteja.

 

1. Tibnor: määrämittalaskuri

Tibnor on Pohjoismaiden johtava teräksen ja metallien jakelija sekä esikäsittelypalveluiden tarjoaja. Määrämittoina tilattavat tuotteet takaavat sen, että asiakas saa tilattua juuri oikean määrän tarvitsemaansa tuotetta, eikä joudu maksamaan ylimääräisestä.

Mutta Tibnorilla oli haaste: kuinka esittää määrämitasta saatavat säästöt asiakkaalle helposti ja selkeästi? Säästöihin vaikuttavat nimittäin monet tekijät: materiaali, paksuus, leveys, pituus, paino ja levyjen määrä.

Silloin me Taito Unitedilta astuimme mukaan kuvioon. Suunnittelimme ja toteutimme Tibnorille helppokäyttöisen ja yritysilmeeseen sopivan määrämittalaskurin heidän verkkosivuilleen.

Laskurin avulla asiakas voi vertailla määrämittaisen tuotteen hintaa vakioarkin hintaan, sekä laskea sen tuomat säästöt niin painon kuin hinnankin suhteen.

”Laadukasta työtä! Olemme erityisen tyytyväisiä siihen, miten nopealla aikataululla Taito United toteutti laskurin”, Kira Kareinen Tibnorin markkinoinnista kertoo.

 

Tibnor laskuri

 

2. Valtatie 30: kokoustilojen varausjärjestelmä

Tampereen Valtatie 30 yrityskeskittymässä ei ole enää epäselvää, ovatko kokoustilat vapaina vai eivät! Taito Unitedin toteuttama varausjärjestelmä on ollut siellä jo pari vuotta käytössä, mutta nyt palvelusta tehtiin entistäkin parempi. Jokaisen kokoustilan ulkopuolelle lisättiin näyttö, jonne tilan vapaat ja varatut ajat päivittyvät reaaliajassa. Varaustilanteen voi tarkistaa myös vastaanottoaulan infotaulusta, josta sen lisäksi näkyvät business parkin ajankohtaiset uutiset.

 

Valtatie 30

 

3. NeonAudit: verkkosivut

Uusi tilintarkastustoimisto NeonAudit oli vailla verkkosivuja. Meillä oli ilo koodata heille yhteistyökumppanimme Havainin suunnittelemat värikkäät ja mieleenpainuvat verkkosivut. Verkkosivuista ei haluttu tehdä tylsiä ja harmaita, vaan lisäsimme sivustoille pieniä persoonallisia yksityiskohtia. Toteutus pohjautuu kehittäjämme omaan WordPress-teemaan. ”Koodaaja oli todella asiakaspalveluhenkinen. Tarvittaessa hän poistui mukavuusalueeltaan ja muokkasi blogialustaa paremmin sivuston ilmeeseen sopivaksi. Hän selkeästi tunsi verkkosivustojen viimeisimmät trendit”, Ratkaisutoimisto Seedin viestinnän asiantuntija Hanna Schneider kertoo.

 

Neon Audit